There was a problem loading image 'images/2017 a/etyka mediów.jpg'
There was a problem loading image 'images/2017 a/etyka mediów.jpg'
Podstawowym uwarunkowaniem komunikacji medialnej jest człowiek jako wolny i rozumny, osobowy podmiot. Media to ludzie, a tam, gdzie jest człowiek, który wybiera, myśli i działa, tam ujawnia się potrzeba relacji interpersonalnych opartych na wzajemnym zaufaniu.Brak zaufania w relacjach społecznych i relacjach medialnych uniemożliwia życie godne człowieka. .
I dlatego…..
INSTYTUT DZIENNIKARSTWA I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ WYDZIAŁU NAUK SPOŁECZNYCH UNIWERSYTETU PAPIESKIEGO JANA PAWŁA II W KRAKOWIE SEKCJA „AKSJOLOGIA KOMUNIKOWANIA” POLSKIEGO TOWARZYSTWA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ zapraszają na XI MIĘDZYNARODOWĄ KONFERENCJĘ NAUKOWĄ ETYKI MEDIÓW Zaufanie w mediach – zaufanie do mediów Trust in the media
KRAKÓW, 24–25 MAJA 2017 ROKU Bibliophile Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Bobrzyńskiego 10. Szczegółowy program Konferencji oraz potrzebne informacje znajdziecie Państwo na stronach: http://www.upjp2.edu.pl/node/2108